زلاتان : گواردیولا یک مرد واقعی نیست؛پپ بازیکنان مظلومی مثل مسی و اینیستا رابیشتر می پسندد

ستاره سوئدی پاری سن ژرمن بار دیگر صحبتهایی جنجالی علیه گواردیولا برزبان آورده

زلاتان ایبراهیموویچ، ستاره سوئدی باشگاه پاری سن ژرمن بار دیگر با یادآوری خاطرات نه چندان خوشایندی که در طول دوران حضورش در رختکن بارسلونا سپری کرده، علیه پپ گواردیولا سرمربی اسبقش در تیم کاتالان در فصل 10-2009 موضع گیری کرده است.
ایبرا که حالا در پاری سن ژرمن توپ می زند و پیش از این چندین بار به گواردیولا طعنه وکنایه زده بود و از جمله او را فیلسوف خوانده بود، این بار در گفت و گو با روزنامه معتبر «تایمز» انگلیس علیه سرمربی کنونی بایرن حرف زده و گفته که گواردیولا یک مرد واقعی نیست.
زلاتان در تشریح خاطرات تلخی که از پپ در ذهنش مانده گفت:« همیشه وقتی که من وارد رختکن می شدم، پپگواردیولا غیب می شد. اگر هم وقتی در راهرو یا راه پله ها به صورت تصادفی با هم روبرو می شدیم، او نگاهش را پائین می انداخت. پپ بزدل است و یک مرد واقعی نیست.» ستاره سوئدی با گفتن این صحبت ها پپ را بزدل و ترسو دانسته و یادآوری کرد که پپ قدرت رویارویی و همراهی با شخصیت قدرتمند نهفته در درون شخصیت او (ایبرا) را نداشته:« او از من می خواست که یک انسان نرمال و عادی باشم ولی من زلاتان هستم. من دوست دارم متفاوت باشم.»
ایبراهیموویچ در ادامه این گفت وگو یادآوری کرد که برای گواردیولا رویارویی با بازیکنان کم حاشیه تری مثل مسی و یا اینیستا، زحمت کمتری دارد و گفت:« از حرف من برداشت بد نکنید. از نظر من لئو و آندرس واقعا بازیکنان خوبی هستند و از آنها واقعا خوشم می آید ولی آنها آنقدر آرام و ساکت هستند که نمی توانید تصور کنید. همیشه هر کاری که به آنها گفته شود را انجام می دهند و هیچ وقت از هیچ چیزی گله ای ندارند. گواردیولا ترجیح می دهد چنین بازیکنانی داشته باشد.»
البته لازم به ذکر است که این اولین باری نیست که ایبرا تیر انتقادی اش را به سمت گواردیولا، سرمربی اسبقش در نوکمپ نشانه گرفته و پیش از این بارها در گفت و گوهایی از پپ انتقاد کرده بود و به عنوان مثال در کتاب بیوگرافی جنجالی اش «من زلاتان ایبراهیموویچ هستم» در اظهارات مشابهی به تبعیض هایی که پپ میان مسی و سایر بازیکنان بارسا می گذاشت اشاره کرده بود.